Yavuz Celep

Marmara Üniversitesi Endüstriyel Elektronik bölümü ve Anadolu Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümünü bitirdi. 2005 yılında Koç grubu şirketlerinden biri olan Koç Sistem Bilgi ve İletişim şirketindeki Otokoç Çağrı Merkezi operasyonunda kurumsal iş hayatına adım attı. Yeni kurulan Otokoç projesinin ve müşterilerle iletişim dilinin geliştirilmesi konusunda projeye destek verdi. 2008 yılında, dünyanın en büyük uluslararası lojistik şirketlerinden biri olan TNT Express’in Müşteri İlişkileri Birimi’nde görev aldı. Koç Sistem’de edindiği Çağrı Merkezi deneyimini TNT’de de başarılı bir şekilde uygulamaya devam eden Yavuz Celep, TNT’nin çeşitli konularda şirket içi eğitim hazırlamak ve şirket çalışanlarına eğitim vermek için oluşturduğu eğitim takımına seçildi.

Müşteri İlişkileri’nin yanı sıra farklı becerilerini geliştirmek ve yeni şeyler öğrenmek için 2010 yılında Nefes Yayıncılık A.Ş.’de görev aldı. Nefes’te, Müşteri İlişkileri, Metin Yazarlığı, Grafikerlik, Yayın Editörlüğü gibi çeşitli görevler aldı. 2013 yılında Yayınevi içinde Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama birimini kurarak bu birimin yöneticisi olarak görevine devam etti. Yayınevi’nin dijital platformlardaki görünürlüğüne ve tanıtımına katkı sağlayan bu birimin geliştirilmesi ve belli standartlar çerçevesinde çalışmalarına devam etmesini sağladı.

Farklı konularda edindiği bu deneyimleri, dünyanın en büyük araç paylaşım markası olan ve 2014 yılında Koç grubu lisansı ile Türkiye’de kuruluma başlayan Zipcar’da uygulama fırsatı buldu. 2014 yılından beri Zipcar’da Üyelik Deneyimi Birimi’nde çalışan Yavuz Celep, Zipcar Üyelik Deneyimi Birimi’nin yazılı ve sözlü iletişim dilinin oluşturulması, geliştirilmesi, şikayet yönetimi ve tüm bu alanlarda ekip çalışanlarının eğitilmesi görevlerini üstlenmektedir.

Menü