Blog

TÜKETİCİ NÖROBİLİMİ VE NÖROPAZARLAMAYA GİRİŞ

AMAÇ: 2000’li yılların başından itibaren özellikle pazarlama araştırmalarında sıklıkla kullanılmaya başlanan nörobilim araştırmaları, tüketici nörobilimi ya da nöropazarlama denilen yeni bir alanın oluşmasını sağlamıştır. Bu eğitim programı ile, geleneksel araştırma yöntemleriyle elde edilemeyen tüketici algıları ve içgörülerinin tespit edildiği nöropazarlama araştırmalarının mutfağını göstermek ve araştırmaları doğru okumayı öğretmek amaçlanmaktadır. Programın sonunda katılımcılar; beyin-davranış ilişkisine dair temel bilgileri, nöropazarlama bulgularını ve bunları pazarlama stratejilerinde nasıl uygulayabileceklerini, nöropazarlama araştırmalarının nasıl yapıldığını bizzat tecrübe ederek öğrenecektir.

KİMLER KATILABİLİR?: Tüketici davranışlarını daha iyi anlayıp, pazarlama ve satışın beyin temelli esaslarını öğrenmek isteyen herkes…

SÜRE: 2 Saatlik Seminer ya da 1 Günlük Eğitim

 

Menü